Klinovics Anna Amina (2023) A dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiájának és a rajongók fogyasztói magatartásának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Klinovics Anna Amina_FAPYZ5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Klinovics Anna Amina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (224kB) |
|
PDF
Klinovics Anna_Külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (188kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiáját és a rajongók fogyasztói magatartását elemeztem, szolgáltatások és termékek szempontjából egyaránt. Összefoglaltam a K-pop kulturális és gazdasági hátterét, bemutattam az ipart külön figyelmet fordítva annak sajátos elemeire és elemeztem a dél-koreai kiadókat termékek és szolgáltatások szempontjából is. Kutatásom soránkettő darab, kvantitatív és kvalitatív adatokkal egyaránt szolgáló kérdőívet készítettem. Egyet a koreai zenét hallgatók számára és egyet pedig azok számára, akik más műfajok kedvelői.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Dél-Korea, fogyasztói magatartás, k-pop, lemezkiadók, marketingstratégia, Social media |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |