A dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiájának és a rajongók fogyasztói magatartásának vizsgálata

Klinovics Anna Amina (2023) A dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiájának és a rajongók fogyasztói magatartásának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Klinovics Anna Amina_FAPYZ5.pdf] PDF
Klinovics Anna Amina_FAPYZ5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Klinovics Anna Amina.pdf] PDF
Bírálat_belső_Klinovics Anna Amina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)
[thumbnail of Klinovics Anna_Külső bírálat.pdf] PDF
Klinovics Anna_Külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (188kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a dél-koreai lemezkiadók marketingstratégiáját és a rajongók fogyasztói magatartását elemeztem, szolgáltatások és termékek szempontjából egyaránt. Összefoglaltam a K-pop kulturális és gazdasági hátterét, bemutattam az ipart külön figyelmet fordítva annak sajátos elemeire és elemeztem a dél-koreai kiadókat termékek és szolgáltatások szempontjából is. Kutatásom soránkettő darab, kvantitatív és kvalitatív adatokkal egyaránt szolgáló kérdőívet készítettem. Egyet a koreai zenét hallgatók számára és egyet pedig azok számára, akik más műfajok kedvelői.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dél-Korea, fogyasztói magatartás, k-pop, lemezkiadók, marketingstratégia, Social media
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet