Generációs különbségek a borfogyasztás tekintetében Magyarországon

Pálmai Petra (2023) Generációs különbségek a borfogyasztás tekintetében Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Pálmai_Petra_X2N3AV.pdf] PDF
Pálmai_Petra_X2N3AV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Pálmai Petra értékelés.pdf] PDF
Pálmai Petra értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (176kB)
[thumbnail of Pálmai Petra.pdf] PDF
Pálmai Petra.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (892kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás célja a generációs különbségek feltárása a borfogyasztás tekintetében, figyelembe véve a korcsoportok eltérő hozzáállását, fogyasztási szokásait, valamint a nemek közötti, illetve az iskolai végzettség okozta esetleges különbségeket. Az első hipotézis szerint a fiatalabb generációk (Y, Z) nagyobb rendszerességgel vásárolnak bort, ugyanakkor fogyasztási szokásaik eltérnek az idősebb generációktól. A második hipotézis szerint a bor címkéje nagy mértékben befolyásolja az adott termék megvásárlását. Mindezek alátámasztására egy kérdőíves kutatás és három mélyinterjú áll rendelkezésre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szabó Fanni
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: borfogyasztás, bormarketing, boros címke, generációs különbségek, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:34
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet