Pálmai Petra (2023) Generációs különbségek a borfogyasztás tekintetében Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Pálmai_Petra_X2N3AV.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Pálmai Petra értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (176kB) |
|
PDF
Pálmai Petra.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (892kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatás célja a generációs különbségek feltárása a borfogyasztás tekintetében, figyelembe véve a korcsoportok eltérő hozzáállását, fogyasztási szokásait, valamint a nemek közötti, illetve az iskolai végzettség okozta esetleges különbségeket. Az első hipotézis szerint a fiatalabb generációk (Y, Z) nagyobb rendszerességgel vásárolnak bort, ugyanakkor fogyasztási szokásaik eltérnek az idősebb generációktól. A második hipotézis szerint a bor címkéje nagy mértékben befolyásolja az adott termék megvásárlását. Mindezek alátámasztására egy kérdőíves kutatás és három mélyinterjú áll rendelkezésre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | borfogyasztás, bormarketing, boros címke, generációs különbségek, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |