A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése

Vödrös Zsófia (2023) A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat_VödrösZs_PázmányITKmarketingkommunikációja_nyilatkozattal.pdf] PDF
Záródolgozat_VödrösZs_PázmányITKmarketingkommunikációja_nyilatkozattal.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZD.Vodros.Zsofia.pdf] PDF
SZD.Vodros.Zsofia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (432kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témájául a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Kar (Pázmány ITK) marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálatát választottam. A dolgozat célja a felsőoktatási marketingkommunikáció vizsgálata, annak bemutatása a Pázmány ITK példáján keresztül. A dolgozat első részében egy szakirodalmi áttekintést adok, mely elsősorban a következő témákra összpontosít: a marketing fogalma és annak jelentősége az oktatási intézmények számára, a szolgáltatásmarketing általános vonatkozásai, különös tekintettel a felsőoktatási marketingre, valamint az egyetemi célcsoportok meghatározása és a felsőoktatási piac sajátosságainak feltárása.Az elemzés során bemutatom a Pázmány Péter Katolikus Egyetemet, kiemelten fókuszálva az Információs Technológiai és Bionikai Kar 2022/2023-as tanévének beiskolázási kampányára. A kampány elemzésén keresztül bemutatom, hogyan lehet alkalmazni a marketingkommunikációs mixet a felsőoktatásban, mely elemek működnek jobban, melyek kevésbé. Az elemzés alapján javaslatokat fogalmazok meg a marketingkommunikáció hatékonyságának növelése érdekében, figyelembe véve az elért eredményeket és az általános piaci trendeket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Pólya Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: felsőoktatási intézmények, iskolamarketing, marketingkommunikáció, oktatásmarketing, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet