Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán

Tulipán Laura (2023) Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of TULIPÁN LAURA (VPRXJJ).pdf] PDF
TULIPÁN LAURA (VPRXJJ).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 02..

Download (2MB)
[thumbnail of Bizalmas kérelem.pdf] PDF
Bizalmas kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (318kB)
[thumbnail of Bírálati lap_Tulipán Laura VPRXJJ.pdf] PDF
Bírálati lap_Tulipán Laura VPRXJJ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)
[thumbnail of Szakdolgozat biralat-kulso-konzulens.pdf] PDF
Szakdolgozat biralat-kulso-konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (106kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat a gyakorlati helyemül szolgáló Carl Zeiss Vision Hungary Kft. marketingtevékenységéről és kommunikációjáról írom. Először makrokörnyezeti szinten vizsgálom meg a vállalat helyzetét, majd mikrokörnyezeti szinten. Végül a szakirodalmi részemet a folytatott a ZEISS Vision Care marketingstratégiájának és kommunikációjának bemutatásával zárom. A primer kutatásom a fogyasztói döntéshozatalt, magatartást kutatja. Módszertana kvantitatív és kérdőív formájában valósul meg. A célja kutatásomnak, hogy az eredményeket figyelembe véve javaslatokra tegyek szert a ZEISS B2C piac felé folytatott marketingjét tekintve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Maczó Krisztián
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, kommunikációs stratégia, makrokörnyezet, marketingstratégiák, márka, mikrokörnyezet, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet