Tulipán Laura (2023) Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
TULIPÁN LAURA (VPRXJJ).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. December 02.. Download (2MB) |
|
PDF
Bizalmas kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (318kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Tulipán Laura VPRXJJ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
|
PDF
Szakdolgozat biralat-kulso-konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (106kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat a gyakorlati helyemül szolgáló Carl Zeiss Vision Hungary Kft. marketingtevékenységéről és kommunikációjáról írom. Először makrokörnyezeti szinten vizsgálom meg a vállalat helyzetét, majd mikrokörnyezeti szinten. Végül a szakirodalmi részemet a folytatott a ZEISS Vision Care marketingstratégiájának és kommunikációjának bemutatásával zárom. A primer kutatásom a fogyasztói döntéshozatalt, magatartást kutatja. Módszertana kvantitatív és kérdőív formájában valósul meg. A célja kutatásomnak, hogy az eredményeket figyelembe véve javaslatokra tegyek szert a ZEISS B2C piac felé folytatott marketingjét tekintve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, kommunikációs stratégia, makrokörnyezet, marketingstratégiák, márka, mikrokörnyezet, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |