Soós Boglárka (2023) Az IKEA üzletek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingtevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT-Soós-Boglárka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Belso biralat_alairt_SoósBoglárka_2024jan.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (59kB) |
|
PDF
Biralat_Soos_Boglarka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja, az IKEA üzletekben használt marketingtevékenységének bemutatása. Kutatásomban kitérek az in-store marketing fontosságára, megvizsgálom a különböző fogyasztói szokásokat, valamint elemzem az IKEA üzletekben alkalmazott értékesítési technikáit. Szakdolgozatomhoz kapcsolódó primer kutatásom annak részletesebb megértésére irányul, hogy az IKEA marketingtevékenysége milyen hatással van a fogyasztói magatartásra. Kvantitatív kutatást végzek, online kérdőíves formában, melyben az elemzett marketingtevékenység hatékonyságát vizsgálom meg. Kutatásom első felében elméleti megalapozást és helyzetértékelést végzek, második felében pedig annak folyamatát és eredményeit ismertetem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, fogyasztói magatartás, IKEA, in-sotre, marketingeszközök, marketingtevékenység, márkastratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |