Az IKEA üzletek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingtevékenységének elemzése

Soós Boglárka (2023) Az IKEA üzletek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingtevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT-Soós-Boglárka.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT-Soós-Boglárka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Belso biralat_alairt_SoósBoglárka_2024jan.pdf] PDF
Belso biralat_alairt_SoósBoglárka_2024jan.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (59kB)
[thumbnail of Biralat_Soos_Boglarka.pdf] PDF
Biralat_Soos_Boglarka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja, az IKEA üzletekben használt marketingtevékenységének bemutatása. Kutatásomban kitérek az in-store marketing fontosságára, megvizsgálom a különböző fogyasztói szokásokat, valamint elemzem az IKEA üzletekben alkalmazott értékesítési technikáit. Szakdolgozatomhoz kapcsolódó primer kutatásom annak részletesebb megértésére irányul, hogy az IKEA marketingtevékenysége milyen hatással van a fogyasztói magatartásra. Kvantitatív kutatást végzek, online kérdőíves formában, melyben az elemzett marketingtevékenység hatékonyságát vizsgálom meg. Kutatásom első felében elméleti megalapozást és helyzetértékelést végzek, második felében pedig annak folyamatát és eredményeit ismertetem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, fogyasztói magatartás, IKEA, in-sotre, marketingeszközök, marketingtevékenység, márkastratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet