Az Apple marketingstratégiájának bemutatása Magyarországon

Takács Dániel Patrik (2023) Az Apple marketingstratégiájának bemutatása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Takács_Dániel_Patrik_H4WJI2.pdf] PDF
Takács_Dániel_Patrik_H4WJI2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálati lap_Takács Dániel Patrik H4WJI2.pdf] PDF
Bírálati lap_Takács Dániel Patrik H4WJI2.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)
[thumbnail of Takács Dániel Patrik H4WJI2 külső bírálat.pdf] PDF
Takács Dániel Patrik H4WJI2 külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (224kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat aktualitását jelenti, hogy napjainkban az okoseszköz piac összes szegmense rohamos növekedésben van, ebből kifolyólag az okostelefonok is. Ahhoz képest, hogy az első mobiltelefon 1973-ban jelent meg, ezt követően az okostelefonok a kétezres évek elején már elérhetővé váltak. Hihetetlen látnunk azt, hogy évről-évre milyen nagy mértékű fejlődéseket látunk. A mai rohanó világban szinte elengedhetetlenné vált, hogy mindenki rendelkezzen egy okostelefonnal, hiszen az online jelenlét, mind a gazdaságban és magánéletben egy alapvető jelenségé vált, hiszen itt történik meg az információáramlás a leggyorsabb és legpontosabb formában. Az életünk minden részét folyamatosan egyre jobban szővik át ezek az eszközök, fizetni tudunk velük, a banki ügyeinket intézhetjük, e-maileket tudunk küldeni, vagy akár csak videóhívásban tudjuk a kapcsolatot tartani családunkkal és barátainkkal. Ebből kifolyólag egy nagyon fontos piaccá vált a vállalatok számára, hiszen nagy eséllyel minden ember célközönség lehet a megfelelő megszólítással. Ennek érdekében a vállalkozásoknak mostanában már nem elég a fejlett technológia alkalmazása meggyőző erőnek, hiszen az nem fogja az általános felhasználókat magával ragadni. Ebben a helyzetben vált kiemelkedővé a szakdolgozatom fő témáját jelentő márka az, Apple. Dolgozatom során a közgazdasági elemek mellett fontos lesz a technológiai fejlődések bemutatása, hiszen a kettő között ezen a piacon nagyon szoros a kapcsolat. Dolgozatom célja, megismerni a fogyasztók döntését, hogy könnyebben tudjuk őket behatárolni. Szeretném felmérni a vásárlók által elvárt igényeket az Apple-lel kapcsolatban, illetve, hogy milyen tényezők vannak hatással vásárlói döntéseikre. Végső soron szeretném megérteni azokat a marketingstratégiai elemeket, amelyek lojalitást teremtenek az ügyfelekben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Molnár Maja
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Apple, cégstratégia, kereskedelem, marketing, marketingstratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet