Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon

Lőrincz Dóra (2023) Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lőrincz Dóra (HALXJD) - Szakdolgozat.pdf] PDF
Lőrincz Dóra (HALXJD) - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálat Lőrincz Dóra 2024 jan.pdf] PDF
Bírálat Lőrincz Dóra 2024 jan.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (423kB)
[thumbnail of Lőrincz Dóra bírálat - külső konzulens.pdf] PDF
Lőrincz Dóra bírálat - külső konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (102kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom első felében szekunder kutatás segítségével mutatom be a telekommunikáció kialakulást, főbb hazai szereplőit. Ezután e piaci szektoron keresztül ismertetem a CRM alapjait, összefüggéseit, kapcsolódásait a marketinggel, támogató információs rendszereit, a rá vonatkozó GDPR szabályozásokat. Beszélek a fogyasztói magatartásról, elégedettség és lojalitás kapcsolatáról, panaszkezelésről és ügyfélmegkeresésekről és ezek kihívásairól, fontosságukról. A második részben feldolgozok és kiértékelek egy több mint 100 fős primer kutatást, melyben magánszemélyeket kérdeztem meg arról, milyen szempontok alapján választanak telekommunikációs szolgáltatót és milyen motivációk vezérlik őket ebben a folyamatban, hogyan vélekednek az egyes szolgáltatókról, mi a véleményük az egyes szolgáltatókról. A kutatásból kiderül az is, milyen kommunikációs csatornákon keresztüli kapcsolattartást várnak el, vagy utasítanak el.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
Vég Zoltán
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, direkt marketing, elégedettség, fogyasztói magatartás, telekommunikáció, ügyfélpanasz-kezelés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet