Lőrincz Dóra (2023) Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lőrincz Dóra (HALXJD) - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Bírálat Lőrincz Dóra 2024 jan.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (423kB) |
|
PDF
Lőrincz Dóra bírálat - külső konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (102kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom első felében szekunder kutatás segítségével mutatom be a telekommunikáció kialakulást, főbb hazai szereplőit. Ezután e piaci szektoron keresztül ismertetem a CRM alapjait, összefüggéseit, kapcsolódásait a marketinggel, támogató információs rendszereit, a rá vonatkozó GDPR szabályozásokat. Beszélek a fogyasztói magatartásról, elégedettség és lojalitás kapcsolatáról, panaszkezelésről és ügyfélmegkeresésekről és ezek kihívásairól, fontosságukról. A második részben feldolgozok és kiértékelek egy több mint 100 fős primer kutatást, melyben magánszemélyeket kérdeztem meg arról, milyen szempontok alapján választanak telekommunikációs szolgáltatót és milyen motivációk vezérlik őket ebben a folyamatban, hogyan vélekednek az egyes szolgáltatókról, mi a véleményük az egyes szolgáltatókról. A kutatásból kiderül az is, milyen kommunikációs csatornákon keresztüli kapcsolattartást várnak el, vagy utasítanak el.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM, direkt marketing, elégedettség, fogyasztói magatartás, telekommunikáció, ügyfélpanasz-kezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |