Dávidházy László Péter (2023) Hagyományos bankok és Fintech vállalatok összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hagyományos bankok és Fintech vállalatok összehasonlítása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
DavidhazyL_MA_biralat_i.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
|
PDF
Hagyományos bankok és Fintech vállalatok összehasonlítása_ bírálat_ZoltanVoros.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (176kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a pénzügyi szolgáltatások felhasználói preferenciáinak és viselkedésének vizsgálatát tűzte ki célul, különös figyelemmel a Fintech megoldások és hagyományos banki szolgáltatások közötti dinamikára. A kutatás az online és mobil alapú pénzügyi szolgáltatások használatát, a biztonsági és átláthatósági kérdések fontosságát, valamint a költséghatékonyság és felhasználói kényelem iránti növekvő igényt tárgyalja. A kutatási eredmények rámutatnak, hogy a Fintech szolgáltatások terjedése ellenére a hagyományos banki szolgáltatások továbbra is lényeges szerepet töltenek be, különösen a megbízhatóság és személyes ügyfélkapcsolatok terén. Az adatok alapján a szakdolgozat következtetéseket von le a jelenlegi piaci trendekről és a pénzügyi szolgáltatások jövőbeli alakulásáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bankfejlődés, banking, e-banking, innováció, internet alapú pénzügyek, kriptopénz, pénzügyi intézmények |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |