Baranyi Gabriella (2023) Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 2023 Baranyi Gabriella BGE_jav_gabriella.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Külső bírálat Baranyi Gabriella - Kis Mónika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (103kB) |
|
PDF
Baranyi Gabriella_ biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (259kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja az online élelmiszerházhozszállítás terén alkalmazott trade marketing eszközök hatásainak bemutatása a fogyasztókra, különös tekintettel a vállalaton belül tapasztalt jelenségekre. A kutatás részeként vizsgáltam a fogyasztók véleményét az online élelmiszerházhozszállítás környezetbaráttá tételének lehetőségeiről. Azonban hangsúlyozni kívánom, hogy elemzésemben kiemelt figyelmet fordítok különböző trade marketing kampányok eszközeire és ezek hatására a fogyasztókra. Az elmúlt években az online élelmiszerházhozszállítás területe jelentős növekedést mutat a digitális technológia fejlődése és a fogyasztói szokások változása miatt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ármarketing, business marketing, digitális technológia, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, élelmiszer, fogyasztói szokások, marketing, marketingkutatás, marketingtevékenység, trade marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |