Olasz sajtok fogyasztása az országeredet-imázs tükrében

Szántó Kitti (2023) Olasz sajtok fogyasztása az országeredet-imázs tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szántó Kitti_MKQX4B_Szakdolgozat.pdf] PDF
Szántó Kitti_MKQX4B_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Szántó Kitti_MKQX4B_Kvantitatív kutatás.zip] Archive (ZIP)
Szántó Kitti_MKQX4B_Kvantitatív kutatás.zip
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (94kB)
[thumbnail of bírálat_Szántó Kitti.pdf] PDF
bírálat_Szántó Kitti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (68kB)
[thumbnail of Szántó Kiti.pdf] PDF
Szántó Kiti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (241kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom középpontjában az olasz sajtok közül a mozzarella, a mascarpone, a Parmigiano Reggiano, a ricotta és a Grana Padano vásárlási szokásai állnak, valamint a fogyasztók megítélése, egyéb termékjellemzők és az országimázs alapján. Mivel ezek közül három sajt, pontosabban a gorgonzola, a Parmigiano Reggiano és a Grana Padano oltalom alatt álló eredetmegjelöléssel rendelkezik (O.E.M.), ezért fontosnak tartom ezeknek a jelöléseknek a bemutatását, és hatásukat a vásárlási döntés szempontjából. Dolgozatomban részletesen ismertetem kutatásom elemi fogalmait, mint például a fogyasztói magatartást, az országimázst, az országeredet-imázst és a fagyasztói etnocentrizmust. Kutatásaim elvégzése után javaslatokat teszek, az olasz sajtok népszerűsítése érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Horváth Csenge Olga
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: etnocentrizmus, élelmiszerfogyasztás, Olaszország, országimázs, termékmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet