Szántó Kitti (2023) Olasz sajtok fogyasztása az országeredet-imázs tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szántó Kitti_MKQX4B_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
Archive (ZIP)
Szántó Kitti_MKQX4B_Kvantitatív kutatás.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (94kB) |
|
PDF
bírálat_Szántó Kitti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (68kB) |
|
PDF
Szántó Kiti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (241kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom középpontjában az olasz sajtok közül a mozzarella, a mascarpone, a Parmigiano Reggiano, a ricotta és a Grana Padano vásárlási szokásai állnak, valamint a fogyasztók megítélése, egyéb termékjellemzők és az országimázs alapján. Mivel ezek közül három sajt, pontosabban a gorgonzola, a Parmigiano Reggiano és a Grana Padano oltalom alatt álló eredetmegjelöléssel rendelkezik (O.E.M.), ezért fontosnak tartom ezeknek a jelöléseknek a bemutatását, és hatásukat a vásárlási döntés szempontjából. Dolgozatomban részletesen ismertetem kutatásom elemi fogalmait, mint például a fogyasztói magatartást, az országimázst, az országeredet-imázst és a fagyasztói etnocentrizmust. Kutatásaim elvégzése után javaslatokat teszek, az olasz sajtok népszerűsítése érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | etnocentrizmus, élelmiszerfogyasztás, Olaszország, országimázs, termékmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |