Kelemen Ádám (2023) Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
TWDZRE_Kelemen Ádám_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Külső konzulens értékelése.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (74kB) |
|
PDF
Kelemen Ádám.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Nike Inc. vásárlókkal való online kommunikációjának bemutatása és elemzése a cél. Ezen belül kitérve többek közt arra, hogy jelenleg milyen marketingstratégiát alkalmaz a vállalat és, hogy mennyire hatásosak a cég által használt kommunikációs formák, a különböző online felületeken, ezeket statisztikákkal és ábrákkal alátámasztva részletesen bemutatva. Szakdolgozatomnak fontos része lesz egy primer kutatás is aminek alapja a vevők elégedettsége a cég online kommunikációjával, valamint az erről alkotott átfogó véleményük is kiderül. Ezekre egy kérdőívvel, kaptunk válaszokat , amelyekkel az online felületek jellemzőjéből adódóan többnyire a fiatalabb generációt céloztuk meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, elektronikus kommunikáció, marketing-kampány, marketingstratégiák, Nike, online kommunikáció, online marketing, vevői elégedettség index |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |