Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül

Kelemen Ádám (2023) Az online kommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Nike Inc. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of TWDZRE_Kelemen Ádám_Szakdolgozat.pdf] PDF
TWDZRE_Kelemen Ádám_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Külső konzulens értékelése.pdf] PDF
Külső konzulens értékelése.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (74kB)
[thumbnail of Kelemen Ádám.pdf] PDF
Kelemen Ádám.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Nike Inc. vásárlókkal való online kommunikációjának bemutatása és elemzése a cél. Ezen belül kitérve többek közt arra, hogy jelenleg milyen marketingstratégiát alkalmaz a vállalat és, hogy mennyire hatásosak a cég által használt kommunikációs formák, a különböző online felületeken, ezeket statisztikákkal és ábrákkal alátámasztva részletesen bemutatva. Szakdolgozatomnak fontos része lesz egy primer kutatás is aminek alapja a vevők elégedettsége a cég online kommunikációjával, valamint az erről alkotott átfogó véleményük is kiderül. Ezekre egy kérdőívvel, kaptunk válaszokat , amelyekkel az online felületek jellemzőjéből adódóan többnyire a fiatalabb generációt céloztuk meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, elektronikus kommunikáció, marketing-kampány, marketingstratégiák, Nike, online kommunikáció, online marketing, vevői elégedettség index
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet