CSR tevékenységek hatása a fogyasztói magatartásra a kozmetikai szektorban

Zsemlye Ildikó (2023) CSR tevékenységek hatása a fogyasztói magatartásra a kozmetikai szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat .pdf] PDF
szakdolgozat .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Zsemlye Ildikó_belső biralat_KM_BA.pdf] PDF
Zsemlye Ildikó_belső biralat_KM_BA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat Zsemlye I.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat Zsemlye I.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (60kB)

Absztrakt (kivonat)

A "CSR Tevékenységek Hatása a Fogyasztói Magatartásra a Kozmetikai Szektorban" című szakdolgozatom középpontjában a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) és annak hatása áll a kozmetikai iparág fogyasztói döntéshozatalára. Az elemzés során kiemelt figyelmet szentelek a CSR tevékenységek marketing szempontból történő értékelésére, különös tekintettel a fenntarthatósági szempontokra és azok hatására a fogyasztói preferenciákra. A The Body Shop vállalatot példaként használom a CSR gyakorlatok bemutatására, részletezve, hogyan építik be ezeket az értékeket a vállalati stratégiájukba, és milyen módon kommunikálják azt a fogyasztókkal. Emellett saját kutatásom eredményeit is prezentálom, amelyek tovább mélyítik a megértést a CSR hatásáról a kozmetikai termékek vásárlási döntéseire. A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatoknak a CSR stratégiák hatékonyabb kialakításában és a fogyasztói elégedettség növelésében a kozmetikai szektorban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Tömöry Anna Mária
Belső
nyelvtanár; Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék; KKK
Török Zoltán
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4p, 7P modell, CSR, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet