Zsemlye Ildikó (2023) CSR tevékenységek hatása a fogyasztói magatartásra a kozmetikai szektorban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
szakdolgozat .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Zsemlye Ildikó_belső biralat_KM_BA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
|
PDF
Külső konzulensi bírálat Zsemlye I.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (60kB) |
Absztrakt (kivonat)
A "CSR Tevékenységek Hatása a Fogyasztói Magatartásra a Kozmetikai Szektorban" című szakdolgozatom középpontjában a vállalati társadalmi felelősségvállalás (CSR) és annak hatása áll a kozmetikai iparág fogyasztói döntéshozatalára. Az elemzés során kiemelt figyelmet szentelek a CSR tevékenységek marketing szempontból történő értékelésére, különös tekintettel a fenntarthatósági szempontokra és azok hatására a fogyasztói preferenciákra. A The Body Shop vállalatot példaként használom a CSR gyakorlatok bemutatására, részletezve, hogyan építik be ezeket az értékeket a vállalati stratégiájukba, és milyen módon kommunikálják azt a fogyasztókkal. Emellett saját kutatásom eredményeit is prezentálom, amelyek tovább mélyítik a megértést a CSR hatásáról a kozmetikai termékek vásárlási döntéseire. A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatoknak a CSR stratégiák hatékonyabb kialakításában és a fogyasztói elégedettség növelésében a kozmetikai szektorban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, 7P modell, CSR, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |