Timmermann Nadin (2023) A kereskedelmi bankok és a Revolut marketingstratégiájának összehasonlítása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
TimmermannNadin_ZCRRJZ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
1. számú melléklet.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (191kB) |
|
PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes Timmermann Nadin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE TIMMERMANN NADIN.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (204kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban nincs olyan személy, aki ne találkozott volna a bank szó fogalmával. A különböző pénzintézetek hatalmas multinacionális cégekké nőtték ki magukat és tevékenységük a mindennapi élet szerves részét befolyásolják. Működésüknek pedig jelentős mozgatórugója a marketingeszközök alkalmazása. Az én témaválasztásom a bankmarketingre esett, ugyanis volt lehetőségem betekintést nyerni a banki működés világába és tapasztalatot szerezni üzleti területen is. Fiatalként pedig a digitális megoldások könnyen illeszkednek az érdeklődési körömbe és szívesen kipróbálom a különböző újításokat, mivel úgy gondolom, hogy megkönnyítik és felgyorsítják a mindennapi tevékenységeinket. A szakdolgozatomban szeretnék rávilágítani a hagyományos kereskedelmi bankok és az úgynevezett neobankok működése közötti hasonlóságokra illetve különbözőségekre. Marketingstratégiájukat megfigyelve és kielemezve arra keresem a választ, hogy ezek az újkeletű digitális bankok miért ennyire népszerűek. Főleg a Z generáció tagjai a törtető kapitalista világban élik mindennapjaikat, így jellemzőbb rájuk a pénzközpontú gondolkodás is. A dolgozatomban is ennek a korosztálynak a viselkedésére fókuszálok, hiszen a bankok marketingtevékenységei őket érik el a legmagasabb számban, és rájuk lehet kiépíteni az innovációs üzleti stratégiákat. Az új trendeket is ők alkotják meg, amelyekben a cégek számára számtalan lehetőség rejlik. Persze ehhez a vállalatoknak mindig naprakésznek kell lenniük.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | banki tevékenységek, digitalizáció, fintech, innováció, marketingstratégiák, Revolut |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |