A kereskedelmi bankok és a Revolut marketingstratégiájának összehasonlítása Magyarországon

Timmermann Nadin (2023) A kereskedelmi bankok és a Revolut marketingstratégiájának összehasonlítása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of TimmermannNadin_ZCRRJZ.pdf] PDF
TimmermannNadin_ZCRRJZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 1. számú melléklet.pdf] PDF
1. számú melléklet.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (191kB)
[thumbnail of biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes Timmermann Nadin.pdf] PDF
biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes Timmermann Nadin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE TIMMERMANN NADIN.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT ÉRTÉKELÉSE TIMMERMANN NADIN.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (204kB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban nincs olyan személy, aki ne találkozott volna a bank szó fogalmával. A különböző pénzintézetek hatalmas multinacionális cégekké nőtték ki magukat és tevékenységük a mindennapi élet szerves részét befolyásolják. Működésüknek pedig jelentős mozgatórugója a marketingeszközök alkalmazása. Az én témaválasztásom a bankmarketingre esett, ugyanis volt lehetőségem betekintést nyerni a banki működés világába és tapasztalatot szerezni üzleti területen is. Fiatalként pedig a digitális megoldások könnyen illeszkednek az érdeklődési körömbe és szívesen kipróbálom a különböző újításokat, mivel úgy gondolom, hogy megkönnyítik és felgyorsítják a mindennapi tevékenységeinket. A szakdolgozatomban szeretnék rávilágítani a hagyományos kereskedelmi bankok és az úgynevezett neobankok működése közötti hasonlóságokra illetve különbözőségekre. Marketingstratégiájukat megfigyelve és kielemezve arra keresem a választ, hogy ezek az újkeletű digitális bankok miért ennyire népszerűek. Főleg a Z generáció tagjai a törtető kapitalista világban élik mindennapjaikat, így jellemzőbb rájuk a pénzközpontú gondolkodás is. A dolgozatomban is ennek a korosztálynak a viselkedésére fókuszálok, hiszen a bankok marketingtevékenységei őket érik el a legmagasabb számban, és rájuk lehet kiépíteni az innovációs üzleti stratégiákat. Az új trendeket is ők alkotják meg, amelyekben a cégek számára számtalan lehetőség rejlik. Persze ehhez a vállalatoknak mindig naprakésznek kell lenniük.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: banki tevékenységek, digitalizáció, fintech, innováció, marketingstratégiák, Revolut
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet