Online marketingkommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Wallis Autómegosztó Zrt. példáján keresztül

Takács Tamás Bence (2023) Online marketingkommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Wallis Autómegosztó Zrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat Takács Tamás Bence LQBXLS.pdf] PDF
Szakdolgozat Takács Tamás Bence LQBXLS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Takács Tamás.pdf] PDF
Takács Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of Külső bírálat - Takács Tamás Bence.pdf] PDF
Külső bírálat - Takács Tamás Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (105kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom központi témája az online marketingkommunikáció bemutatása és elemzése. Magát a témát egy szolgáltató vállalat, a Wallis Autómegosztó Zrt. példáján keresztül járom körbe. A szakdolgozatom célja bemutatni, valamint elemezni az előbb említett cég online marketingkommunikációját, online marketingstratégiáját, valamint ennek az elemeit, csatornáit.A primer kutatásom során azt vizsgálom, hogy a vállalatnak mennyire sikeres az online jelenléte a szolgáltatást használók szerint. Illetve arra is keresem a választ, hogy miben tudna még fejlődni a cég a digitális marketingstratégiájában. Maga a kutatás kvantitatív típusú, mely egy kérdőív formájában került megvalósításra. A minta elemszáma több mint száz főből állt. A szakdolgozatom végén a megfigyeléseim, illetve a kérdőív során beérkezett válaszok alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a Wallis Autómegosztó Zrt. online marketingstratégiája megfelelő, viszont vannak még kiaknázatlan lehetőségek ezen a téren. Az online jelenlét fejlesztésére az alábbi javaslatok születtek meg. A vállalatnak érdemes lenne rövid könnyed hangvételű edukációs típusú videós tartalmakat készíteni, melyben bemutatja a szolgáltatás működését, valamint fontos lenne bővíteni az online kétirányú kommunikációs csatornáit, hogy a felhasználók minél jobb élményben részesüljenek a szolgáltatás igénybevétele közben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, marketing, marketingkommunikáció, mobilitás, online marketing, szolgátatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet