Takács Tamás Bence (2023) Online marketingkommunikációs tevékenység bemutatása és elemzése a Wallis Autómegosztó Zrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat Takács Tamás Bence LQBXLS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Takács Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
Külső bírálat - Takács Tamás Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (105kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom központi témája az online marketingkommunikáció bemutatása és elemzése. Magát a témát egy szolgáltató vállalat, a Wallis Autómegosztó Zrt. példáján keresztül járom körbe. A szakdolgozatom célja bemutatni, valamint elemezni az előbb említett cég online marketingkommunikációját, online marketingstratégiáját, valamint ennek az elemeit, csatornáit.A primer kutatásom során azt vizsgálom, hogy a vállalatnak mennyire sikeres az online jelenléte a szolgáltatást használók szerint. Illetve arra is keresem a választ, hogy miben tudna még fejlődni a cég a digitális marketingstratégiájában. Maga a kutatás kvantitatív típusú, mely egy kérdőív formájában került megvalósításra. A minta elemszáma több mint száz főből állt. A szakdolgozatom végén a megfigyeléseim, illetve a kérdőív során beérkezett válaszok alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a Wallis Autómegosztó Zrt. online marketingstratégiája megfelelő, viszont vannak még kiaknázatlan lehetőségek ezen a téren. Az online jelenlét fejlesztésére az alábbi javaslatok születtek meg. A vállalatnak érdemes lenne rövid könnyed hangvételű edukációs típusú videós tartalmakat készíteni, melyben bemutatja a szolgáltatás működését, valamint fontos lenne bővíteni az online kétirányú kommunikációs csatornáit, hogy a felhasználók minél jobb élményben részesüljenek a szolgáltatás igénybevétele közben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, marketing, marketingkommunikáció, mobilitás, online marketing, szolgátatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |