Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra

Molnár Gréta (2023) Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Molnár Gréta_P4UU6G_Szakdolgozat.pdf] PDF
Molnár Gréta_P4UU6G_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 01..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (283kB)
[thumbnail of Bírálati összefoglaló_Molnár Gréta_P4UU6G.pdf] PDF
Bírálati összefoglaló_Molnár Gréta_P4UU6G.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (59kB)
[thumbnail of Bírálati lap_Molnár Gréta_P4UU6G.pdf] PDF
Bírálati lap_Molnár Gréta_P4UU6G.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

A promóciók hatalma, avagy a marketing stratégiák hatása a fogyasztói döntéshozatalra, kiemelkedő fontosságú téma napjaink dinamikus és versengő üzleti környezetében. A fogyasztók számára nyújtott széles választási lehetőségek skálája mellett, a vállalatoknak kiemelt figyelmet kell fordítaniuk arra, hogy felhívják a figyelmet termékeikre, illetve, hogy kitűnjenek a versenytársaik közül is. Hiszen mind ezek szükségesek ahhoz, hogy a cégek fenntudják tartani, vagy esetleg növelni tudják eladásaiknak a számát. Vajon megvásárolnak egy terméket csak azért a fogyasztók, mert akciós? Valóban több eladás történik, a vállaltoknál gyakran alkalmazott fogyasztói nyereményjátékok esetében? A dolgozatom célja ezekre a kérdésekre keresni a választ, viszont nem csak a fogyasztói véleményeket vizsgálva, hanem a versenytársak helyzetét, valamint a vállalatra ható külső és belső tényezőket is. Mindezek által dolgozatomban, a Nestlé Hungária gabonapelyhek marketing stratégiájának hatását vizsgálom a fogyasztói döntéshozatalra, kiemelten a SPAR szupermarketek esetében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói nyereményjáték, marketing stratégia, Nestlé gabonapelyhek, promóció, SPAR szupermarket
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet