Bugár-Mészáros Kata (2023) A mesterséges intelligencia hatása a marketingre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Bugár-Mészáros Kata (X8VH4W) - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bugár Mészáros KAta Külső szakdolgozati bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (39kB) |
|
PDF
Bugár-Mészáros Kata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Vajon a mesterséges intelligencia (MI) át fogja venni a hatalmat az emberek fölött? Napjainkban egyre népszerűbb ez a téma és sokak fejében felmerül a kérdés, hogy vajon félnünk kéne tőle,- vagy inkább kihasználnunk a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. Dolgozatomban az alábbi hipotézist fogom vizsgálni, miszerint a mesterséges intelligencia hosszú távon a marketing vállalkozások portfoliójának elengedhetetlen része lesz. Célom, megállapítani, hogy a mesterséges intelligenciától nem kell félni, csupán meg kell tanulni kezelni és kihasználni az új, eddig számunkra kiaknázatlan területet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális jövő, hatás(ok), innováció, marketing, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |