A mesterséges intelligencia hatása a marketingre

Bugár-Mészáros Kata (2023) A mesterséges intelligencia hatása a marketingre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bugár-Mészáros Kata (X8VH4W) - Szakdolgozat.pdf] PDF
Bugár-Mészáros Kata (X8VH4W) - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bugár Mészáros KAta Külső szakdolgozati bírálat.pdf] PDF
Bugár Mészáros KAta Külső szakdolgozati bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (39kB)
[thumbnail of Bugár-Mészáros Kata.pdf] PDF
Bugár-Mészáros Kata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Vajon a mesterséges intelligencia (MI) át fogja venni a hatalmat az emberek fölött? Napjainkban egyre népszerűbb ez a téma és sokak fejében felmerül a kérdés, hogy vajon félnünk kéne tőle,- vagy inkább kihasználnunk a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. Dolgozatomban az alábbi hipotézist fogom vizsgálni, miszerint a mesterséges intelligencia hosszú távon a marketing vállalkozások portfoliójának elengedhetetlen része lesz. Célom, megállapítani, hogy a mesterséges intelligenciától nem kell félni, csupán meg kell tanulni kezelni és kihasználni az új, eddig számunkra kiaknázatlan területet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális jövő, hatás(ok), innováció, marketing, mesterséges intelligencia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:33
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet