Horváth Viktória (2023) A hazai bevásárlóközpontok marketing eszközei és az élményalapú vásárlás. Külkereskedelmi Kar.
| ![Horváth Viktória QDRGYG szakdolgozat.pdf [thumbnail of Horváth Viktória QDRGYG szakdolgozat.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Horváth Viktória QDRGYG szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) | 
| ![Hováth Viktória szakdolgozat bírálat.pdf [thumbnail of Hováth Viktória szakdolgozat bírálat.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Hováth Viktória szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (157kB) | 
| ![Horváth Viktória.pdf [thumbnail of Horváth Viktória.pdf]](http://dolgozattar.uni-bge.hu/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF Horváth Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) | 
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban részletesen elemzem a hazai bevásárlóközpontok marketingtevékenységét, különös hangsúlyt fektetve a vásárlási élményre ebben a szektorban. A tanulmányban foglalkozom a magyarországi bevásárlóközpontok kialakulásával és jelenlegi (2023) piaci helyzetével. Kitérek veszélyeire, melyek az online vásárlás térnyerése és a nehezen meghatározható célcsoporttal kapcsolatosak. A dolgozatban részletesen vizsgálom az ATL (Above The Line), BTL (Below The Line) és TTL (Through The Line) eszközöket, melyeket különböző üzletközpontok példáin keresztül mutatok be. Ezenkívül a szakdolgozat kitér az élményalapú vásárlásra. Szakdolgozatom során két hipotézist állítottam fel. Első hipotézisem azt feltételezi, hogy a bevásárlóközpontok reklámjait nem érzékelik a fogyasztók. A másik alapfeltevésem az, hogy amennyiben a bevásárlóközpontok marketingtevékenységükben a vásárlási élményt és szórakoztatást helyeznék előtérbe, úgy növelni tudnák a népszerűségüket és ezáltal több fogyasztót vonzanának be. A kutatás eredményeim alapján ajánlásokat fogalmazok meg a hazai bevásárlóközpontok számára a marketingtevékenységük hatékonyabbá tételére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | bevásárlóközpont, elektronikus vásárlás - online vásárlás, élményalapú vásárlás, marketing, reklám, rendezvény(ek) | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:33 | 
| Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:33 | 
Actions (login required)
|  | Tétel nézet | 
 
         
        
