Füzes-Sárközi Panna (2023) A márka hatása a generációk vásárlási döntéseire a Pandora ékszerek példáján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Füzes-Sárközi Panna_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Sárközi Panna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (250kB) |
|
PDF
Sarkozi.Panna_kulso.biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (294kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom koncepciójának középpontjában leginkább a Z generáció vásárlási döntései állnak azon belül is az ékszerek piacát helyeztem fókuszba és összehasonlítottam döntéseiket a többi generáció fogyasztóival. A kutatásom első felében aa vásárlási döntésekre helyeztem a hangsúlyt és hogy mik azok a tényezők, amik befolyásolják a fogyasztok döntéseit.A Pandora ékszermárkát a külső és belső környezet vizsgálatával mutattam be, így számos marketing modellen keresztül elemeztem a vállalatot. Majd a kvantitatív kutatásom során a Pandora termékeket ismert embereket céloztam meg, és vásárlási szokásaikról kérdeztem őket. Végezetül a válaszaik függvényében javaslatot fogok tenni a vállalatnak, hogy meg tudja tartani a márkahű fogyasztóit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntéshozatal, fogyasztói magatartás, márka, márkahűség, Pandora, Z-generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |