A márka hatása a generációk vásárlási döntéseire a Pandora ékszerek példáján

Füzes-Sárközi Panna (2023) A márka hatása a generációk vásárlási döntéseire a Pandora ékszerek példáján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Füzes-Sárközi Panna_Szakdolgozat.pdf] PDF
Füzes-Sárközi Panna_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Sárközi Panna.pdf] PDF
Sárközi Panna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (250kB)
[thumbnail of Sarkozi.Panna_kulso.biralat.pdf] PDF
Sarkozi.Panna_kulso.biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (294kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom koncepciójának középpontjában leginkább a Z generáció vásárlási döntései állnak azon belül is az ékszerek piacát helyeztem fókuszba és összehasonlítottam döntéseiket a többi generáció fogyasztóival. A kutatásom első felében aa vásárlási döntésekre helyeztem a hangsúlyt és hogy mik azok a tényezők, amik befolyásolják a fogyasztok döntéseit.A Pandora ékszermárkát a külső és belső környezet vizsgálatával mutattam be, így számos marketing modellen keresztül elemeztem a vállalatot. Majd a kvantitatív kutatásom során a Pandora termékeket ismert embereket céloztam meg, és vásárlási szokásaikról kérdeztem őket. Végezetül a válaszaik függvényében javaslatot fogok tenni a vállalatnak, hogy meg tudja tartani a márkahű fogyasztóit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéshozatal, fogyasztói magatartás, márka, márkahűség, Pandora, Z-generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:32
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet