Papp Dorottya (2023) A holnap tranzakciói: Az e-kereskedelem kihívásai és jövőben várható trendjei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
I8KW2F_alapszakos_szakdolgozat_2023.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Január 01.. Download (1MB) |
|
PDF
I8KW2F_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (84kB) |
|
PDF
PappDorottya_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (233kB) |
|
PDF
Bírálat_Papp Dorottya_ 2023_12_21.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ma már a digitalizáció korát éljük, amelyben az online szolgáltatások egyre nagyobb teret hódítanak, ennek eredményeképp az e-kereskedelem már a Covid19 világjárvány kitörése előtt is jelentős növekedésnek indult. Azonban, ahogy a világ a virtuális színtérbe költözött a pandémia okozta lezárások és korlátozások miatt, nem meglepő módon fellendült az online iparág, ezáltal forradalmasítva a kiskereskedelmet is. Mindazonáltal az már nem egyértelmű, hogy mi következik ezen felvirágzó időszak után. Így a szakdolgozatom központjában állnak az e-kereskedelmi megoldások, irányok, technológiák, melyek segítséget nyújtanak a munkám végén egy hipotézis felállításában a jövő trendjeivel kapcsolatban. A világgazdaság fluktuációk sorából áll, amely által elkerülhetetlen, hogy a folyamatos növekedés, amit az e-commerce tapasztalt az elmúlt években, megszakad egy ponton. Egy fontos kérdés, hogy ez a szakadás stagnálás vagy visszaesésként jelentkezik-e majd. A további sikeres online értékesítés érdekében a kiskereskedőknek meg kell érteniük az ügyfeleiket, és fel kell deríteniük, hogy mi motiválja őket a vásárlásra. A fogyasztók ma már kényelmes, azonnali és összekapcsolt élményt várnak el. Ebből kifolyólag elengedhetetlen, hogy a vállalkozások alkalmazkodjanak az új körülményekhez, megküzdjenek a kihívásokkal és fejlesszék e-kereskedelmi technológiáikat. A dolgozatom során a Penny Market Kft. 2021.04.26-án elindult foodora együttműködésének példáján keresztül tárom fel a téma legfontosabb kérdéseit és mutatom be a lehetséges válaszokat. A témaválasztásomat indokolja, hogy részt vettem és továbbra is munkámmal támogatom a cég e-kereskedelmi projektjét, így remélem tapasztalatom által nagyobb hozzáadott értéket tudok teremteni a dolgozatomhoz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, e-kereskedelem, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, gazdasági trendek, jövő, kiskereskedelem, technológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |