A holnap tranzakciói: Az e-kereskedelem kihívásai és jövőben várható trendjei

Papp Dorottya (2023) A holnap tranzakciói: Az e-kereskedelem kihívásai és jövőben várható trendjei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of I8KW2F_alapszakos_szakdolgozat_2023.pdf] PDF
I8KW2F_alapszakos_szakdolgozat_2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. Január 01..

Download (1MB)
[thumbnail of I8KW2F_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas.pdf] PDF
I8KW2F_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (84kB)
[thumbnail of PappDorottya_bírálat.pdf] PDF
PappDorottya_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (233kB)
[thumbnail of Bírálat_Papp Dorottya_ 2023_12_21.pdf] PDF
Bírálat_Papp Dorottya_ 2023_12_21.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (104kB)

Absztrakt (kivonat)

Ma már a digitalizáció korát éljük, amelyben az online szolgáltatások egyre nagyobb teret hódítanak, ennek eredményeképp az e-kereskedelem már a Covid19 világjárvány kitörése előtt is jelentős növekedésnek indult. Azonban, ahogy a világ a virtuális színtérbe költözött a pandémia okozta lezárások és korlátozások miatt, nem meglepő módon fellendült az online iparág, ezáltal forradalmasítva a kiskereskedelmet is. Mindazonáltal az már nem egyértelmű, hogy mi következik ezen felvirágzó időszak után. Így a szakdolgozatom központjában állnak az e-kereskedelmi megoldások, irányok, technológiák, melyek segítséget nyújtanak a munkám végén egy hipotézis felállításában a jövő trendjeivel kapcsolatban. A világgazdaság fluktuációk sorából áll, amely által elkerülhetetlen, hogy a folyamatos növekedés, amit az e-commerce tapasztalt az elmúlt években, megszakad egy ponton. Egy fontos kérdés, hogy ez a szakadás stagnálás vagy visszaesésként jelentkezik-e majd. A további sikeres online értékesítés érdekében a kiskereskedőknek meg kell érteniük az ügyfeleiket, és fel kell deríteniük, hogy mi motiválja őket a vásárlásra. A fogyasztók ma már kényelmes, azonnali és összekapcsolt élményt várnak el. Ebből kifolyólag elengedhetetlen, hogy a vállalkozások alkalmazkodjanak az új körülményekhez, megküzdjenek a kihívásokkal és fejlesszék e-kereskedelmi technológiáikat. A dolgozatom során a Penny Market Kft. 2021.04.26-án elindult foodora együttműködésének példáján keresztül tárom fel a téma legfontosabb kérdéseit és mutatom be a lehetséges válaszokat. A témaválasztásomat indokolja, hogy részt vettem és továbbra is munkámmal támogatom a cég e-kereskedelmi projektjét, így remélem tapasztalatom által nagyobb hozzáadott értéket tudok teremteni a dolgozatomhoz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, e-kereskedelem, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, gazdasági trendek, jövő, kiskereskedelem, technológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:32
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet