Gyebnár Annamária (2023) A banki lakossági termékek hatékony kommunikációja és viszonya a fogyasztókkal, Fókuszban a személyi kölcsön. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Záródolgozat_Gyebnár Annamária.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
PDF
GyebnarAnnamaria_kulsobiralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (88kB) |
![]() |
PDF
Gyebnár Annamária_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
Abstract
Ennek a dolgozatnak az elkészítése fontos számomra is, hiszen a pénzügyi területen dolgozom, ahol markáns szerepet játszanak a megjelenések és kampányok a mindennapi munkámban. A munkám miatt saját tapasztalatokat tudtam felhasználni, amikkel napi szinten foglalkozunk. Minden, amiről ebben a dolgozatban szó esik, az a mindennapokban is szóba kerül hiszen a személyi kölcsön, mint kommunikálandó termék egy nagyon nehéz téma és nem is tudunk feltétlen mindig a versenytársakból erőt meríteni, mert akkor nem tudunk kitűnni, nem tudunk újat mutatni a fogyasztónak.Ezen felül évek óta foglalkoztat a gondolat, hogy vajon miért ennyire felelőtlen a fogyasztási hitelezés és mi lehet erre a megoldás. Mikor a pénzügyi területre kerültem, akkor tapasztaltam meg igazán, hogy mennyire keveset tudok erről a gazdasági területről és mennyire új minden információ, amit a kölcsönökről vagy akár bármilyen más lakossági banki termékről úgy általánosságban tudok. De! Nem csak én voltam így ezzel, hanem a szűkebb, tágabb környezetem is. Minden információ, amit felszedtem a hétköznapokban munka közben és elmeséltem nekik az új volt számukra is és ezeknek az összessége adta a motivációt, hogy erről írjak a szakdolgozatomban is.Azt gondolom milyen apró lépés fontos, hogy az emberek figyelmét felhívjuk a pénzügyi tudatosságra és az edukáció hiányára. Egy idilli környezetben már gyerekkorban megtanulnák a gyerekek, hogy hogyan kell a pénzzel bánni és milyen lehetőségek vannak előttünk, ezzel pedig egy tudatosabb társadalmi képet láthatnánk a makro gazdasági képekben.Mindent összevetve egy számomra nagyon fontos téma került feldolgozásra, amivel azt gondolom sikerült egy kicsit közelebb hozni azokat az embereket, akik olvasták a pénzügyi tudatosság és annak felelősségteljes kezelése felé, mert ebben a témában minden apró lépés ugyanolyan fontos.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | ábraelemzés, banki hitelezés, banki ügyfél, bankmarketing, kommunikáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Last Modified: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |