A banki lakossági termékek hatékony kommunikációja és viszonya a fogyasztókkal, Fókuszban a személyi kölcsön

Gyebnár Annamária (2023) A banki lakossági termékek hatékony kommunikációja és viszonya a fogyasztókkal, Fókuszban a személyi kölcsön. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Gyebnár Annamária.pdf] PDF
Záródolgozat_Gyebnár Annamária.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of GyebnarAnnamaria_kulsobiralat.pdf] PDF
GyebnarAnnamaria_kulsobiralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (88kB)
[thumbnail of Gyebnár Annamária_bírálat.pdf] PDF
Gyebnár Annamária_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)

Absztrakt (kivonat)

Ennek a dolgozatnak az elkészítése fontos számomra is, hiszen a pénzügyi területen dolgozom, ahol markáns szerepet játszanak a megjelenések és kampányok a mindennapi munkámban. A munkám miatt saját tapasztalatokat tudtam felhasználni, amikkel napi szinten foglalkozunk. Minden, amiről ebben a dolgozatban szó esik, az a mindennapokban is szóba kerül hiszen a személyi kölcsön, mint kommunikálandó termék egy nagyon nehéz téma és nem is tudunk feltétlen mindig a versenytársakból erőt meríteni, mert akkor nem tudunk kitűnni, nem tudunk újat mutatni a fogyasztónak.Ezen felül évek óta foglalkoztat a gondolat, hogy vajon miért ennyire felelőtlen a fogyasztási hitelezés és mi lehet erre a megoldás. Mikor a pénzügyi területre kerültem, akkor tapasztaltam meg igazán, hogy mennyire keveset tudok erről a gazdasági területről és mennyire új minden információ, amit a kölcsönökről vagy akár bármilyen más lakossági banki termékről úgy általánosságban tudok. De! Nem csak én voltam így ezzel, hanem a szűkebb, tágabb környezetem is. Minden információ, amit felszedtem a hétköznapokban munka közben és elmeséltem nekik az új volt számukra is és ezeknek az összessége adta a motivációt, hogy erről írjak a szakdolgozatomban is.Azt gondolom milyen apró lépés fontos, hogy az emberek figyelmét felhívjuk a pénzügyi tudatosságra és az edukáció hiányára. Egy idilli környezetben már gyerekkorban megtanulnák a gyerekek, hogy hogyan kell a pénzzel bánni és milyen lehetőségek vannak előttünk, ezzel pedig egy tudatosabb társadalmi képet láthatnánk a makro gazdasági képekben.Mindent összevetve egy számomra nagyon fontos téma került feldolgozásra, amivel azt gondolom sikerült egy kicsit közelebb hozni azokat az embereket, akik olvasták a pénzügyi tudatosság és annak felelősségteljes kezelése felé, mert ebben a témában minden apró lépés ugyanolyan fontos.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, banki hitelezés, banki ügyfél, bankmarketing, kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:32
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet