Egy vízi élménypark marketingkommunikációja

Tóth Viktória (2023) Egy vízi élménypark marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tóth Viktória (IY5J1V).pdf] PDF
Tóth Viktória (IY5J1V).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BGE-tóthviktória_IY5J1V.pdf] PDF
BGE-tóthviktória_IY5J1V.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (48kB)
[thumbnail of Tóth Viktória.pdf] PDF
Tóth Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (239kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban legfőképpen azt szerettem volna bemutatni, hogy mennyi minden lehetőség bújik meg egy élményparkban, amelyhez elengedhetetlen eszköznek számít az optimális marketing használata és annak kommunikálása. Bővebben kitértem arra is, hogy egy vízi élménypark esetén, mindez hogyan érhető el, ha jól használjuk a megfelelő marketingkommunikációs eszöközöket. Emellett szó esett arról is, hogy mennyit jelent a jó kommunikációs stratégiának a felépítése, kiválasztása és annak alkalmazása.Záródolgozatomhoz kiválasztott kutatási módszernek pedig kvantitatív kutatási formát alkalmaztam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: .NET Framework, célpiac, élménygazdaság, kvantitatív módszerek, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:32
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet