Tóth Viktória (2023) Egy vízi élménypark marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tóth Viktória (IY5J1V).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BGE-tóthviktória_IY5J1V.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (48kB) |
|
PDF
Tóth Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (239kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban legfőképpen azt szerettem volna bemutatni, hogy mennyi minden lehetőség bújik meg egy élményparkban, amelyhez elengedhetetlen eszköznek számít az optimális marketing használata és annak kommunikálása. Bővebben kitértem arra is, hogy egy vízi élménypark esetén, mindez hogyan érhető el, ha jól használjuk a megfelelő marketingkommunikációs eszöközöket. Emellett szó esett arról is, hogy mennyit jelent a jó kommunikációs stratégiának a felépítése, kiválasztása és annak alkalmazása.Záródolgozatomhoz kiválasztott kutatási módszernek pedig kvantitatív kutatási formát alkalmaztam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | .NET Framework, célpiac, élménygazdaság, kvantitatív módszerek, marketing, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |