Bóka Gergely (2023) Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Bóka Gergely FVPEX6 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Bóka G bírálat Hidasi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (307kB) |
|
PDF
Bóka_Gergely_külső_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (157kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témaválasztásához az ötletet a korábbi munkahelyem ihlette. A Porsche Hungária székházán belül volt szerencsém dolgozni, ezáltal testközelből voltam részese a cég által forgalmazott járművek értékesítésének. A Porsche Hungária a Volkswagen konszern gépjárműmárkái közül az Audi, a Skoda, a Seat, illetve maga a Volkswagen értékesítésével foglalkozik. Bár a munkám során ezen járművek értékesítésének csak a szemtanúja voltam, kíváncsivá tett, hogy miben is rejlik Porsche Hungária értékesítési sikere?A dolgozatom célja bemutatni a folyamatosan fejlődő és gyorsuló világunk fogyasztói szokásait, illetve a vásárlási szokások változásait, melyet az értékesítésnek meg kell próbálni lekövetni, illetve azt, hogy miképp is képes sikeres maradni több évtizede a versenytársakhoz képest a Porsche Hungária.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítési stratégia, marketingstratégia, piacvezető, Porsche Hungária, vállalkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |