Veres Katalin (2023) Digitális marketing stratégia alkalmazása a gyakorlatban Az Accent Hotels @ Ambient Hotel and AromaSPA példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
[SZAKDOLGOZAT] Veres Katalin ESNDOQ.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 05.. Download (1MB) |
|
PDF
nyilatkozat szakdolgozat státuszáról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (386kB) |
|
PDF
Veres Katalin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
|
PDF
VeresKatalin-VárkonyiLászlóPéterBírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (89kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témája a digitális marketing stratégia megalkotása és alkalmazása az Accent Hotels példáján keresztül. Úgy gondolom, hogy a siker kulcsa egy jól megalkotott és megvalósított stratégia. Ehhez biztosít egy rugalmas, személyre szabható és mérhető eszköztárat a performance marketing. Dolgozatomban bemutatom a gyakorlatban használt eszközöket a szakirodalmi részek bemutatásán túl. Ezzel is szemeltetve, hogy hogyan lehet hatékony eszköz a digitális marketing az üzleti és márkaismertséget támogató célok támogatására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális marketing, online marketing, online marketing stratégia, PPC, stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |