Barlai Patrícia (2023) A tantermi (hagyományos) és a digitális oktatás módszereinek és eszközeinek az összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A tantermi (hagyományos) és a digitális oktatás módszereinek és eszközeinek az összehasonlítása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
bereczki_zoltan_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (451kB) |
|
PDF
Barlai Patrícia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online oktatási forma alkalmazása révén, szükségszerűen merült fel azon kérdés, hogy a tantermi vagy a digitális oktatás lehet-e a jövő. Sokan azon a véleményen vannak, hogy egyetemen akár előnyösnek is mondható a digitális oktatás, míg a gimnáziumi vagy az általános iskolai oktatásban beigazolódott, hogy egyértelműen a tantermi oktatás az, amit használni kell, ugyanis a tanulók, nagyon sok esetben nem figyeltek oda az órán, vagy egyszerűen a fiatal koruknál fogva, nem tudják használni a digitális eszközöket, illetve a szülőknek is nehéz megoldani azt, hogy figyeljék a gyerekeket tanulás közben. Míg az egyetemen sok esetben előnyösebb a digitális oktatás, például, ha egy be nem tervezett hiányzás miatt lemarad valaki az anyagról, akkor a digitális felvételnek köszönhetően vissza lehet tekinteni az órát és ezáltal nem marad le az anyaggal. Illetve számos más előnnyel rendelkezik ez az oktatási forma, amit a szakdolgozatom későbbi részében részletezek.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális oktatás, hagyományos oktatás, kooperatív tanulás, projektmódszer, tömbösített oktatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |