Az online marketing új korszaka? A perszonalizált üzenetek megjelenése és térhódítása a weboldalakon

Mucska Laura (2023) Az online marketing új korszaka? A perszonalizált üzenetek megjelenése és térhódítása a weboldalakon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mucska Laura - UQO34O - Szakdolgozat.pdf] PDF
Mucska Laura - UQO34O - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Külső bírálat - Mucska Laura.pdf] PDF
Külső bírálat - Mucska Laura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (35kB)
[thumbnail of Mucska Laura_bírálat.pdf] PDF
Mucska Laura_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja, hogy mélyebben tanulmányozza a személyre szabott marketing területén megfigyelhető különböző tendenciákat, különös figyelmet fordítva a weboldalak személyre szabására. Az általam végzett kutatások során azt tapasztaltam, hogy ezen a területen még nem készült átfogó magyar vonatkozású vizsgálat, ezért szakdolgozatommal teljes körű és innovatív feltárást kívánok végezni ebben a témában. A fókusz a weboldalak személyre szabásának fontosságán és hatékonyságán lesz, és arra törekszem, hogy új perspektívát nyújtsak a személyre szabott marketing hazai alkalmazásával kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatmegosztás, e-kereskedelem, hirdetések, marketing, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:32
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet