A buli és a marketing találkozása Európa legnagyobb szabadtéri szórakozóhelyén

Novák Valentina (2023) A buli és a marketing találkozása Európa legnagyobb szabadtéri szórakozóhelyén. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-2023-Novák-Valetina-GN1SMV-1 (1).pdf] PDF
Szakdolgozat-2023-Novák-Valetina-GN1SMV-1 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)
[thumbnail of Novák Valentina_bírálat.docx.pdf] PDF
Novák Valentina_bírálat.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of Novák Valentina - külső bírálat.pdf] PDF
Novák Valentina - külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (61kB)

Absztrakt (kivonat)

Annak köszönhetően, hogy már a második évem töltöm a Budapest Parkban pultosként,nehezen tudtam másra asszociálni, mikor felmerült a kérdés, hogy miről is írjakszakdolgozatomban. Mivel én csak egy apró részletét ismerhettem meg a cégnek, ígytémaválasztásom apropója főleg az volt, hogy kutatásom során jobban megismerhessem azirodában marketinggel töltött hosszú napok folyamatait.Szakdolgozatom soránmegvizsgáltam, hogy a vendégek, hogy látják a vállalkozást, mit gondolnak róla,hogy érzik magukat itt, hogy a marketingesek milyen hatást szeretnének elérni marketinghúzásaikkal, és hogy milyen stratégiát használ a Park a folyamatosan bővülő vendégkörelérésére. Kitértem a cég online jelenlétére, a média világban való részvételére, a márkaépítésre, márkapolitikájára, szponzorációkra, marketingkommunikációs eszközeire, ésversenykörnyezetére is egyaránt. Két érdekes elemzéssel is színesítettem vizsgamunkám, mely arra hajazhat, hogy a gyakorlatban is hasznosítani tudtam az elmúlt 3 évben elsajátított elméletet. A szakdolgozatom legintenzívebben elkészített része az eredmények, következtetések és javaslatok fejezetek voltak. Ezek tükrözhetik leginkább a kutatásom miértjét és izgalmasságát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus kommunikáció, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, kereskedési stratégia, kommunikáció az üzleti életben, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:32
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet