Nossack Liliana (2023) A digitális marketing hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra egy kézműves csokoládét gyártó vállalkozáson keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Nossack_Liliana_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (936kB) |
|
PDF
Nossack Liliana.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
|
PDF
Nossack Liliána bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (149kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a digitális marketing hogyan hat a fogyasztói társadalomra, azon belül is az egyén csokoládé fogyasztási szokásaikra és a külső tényező általi megváltoztathatóságra. Nem csupán a tömeggyártással készült csokoládét vizsgálom meg, hanem a kézműves csokoládé piacát is igyekszem feltérképezni a fogyasztói keresettség oldaláról. Ezután bemutatok egy világsikerű magyar kézműves csokoládét gyártó vállalkozást. Pontról-pontra sorra veszem országunk csokoládé fogyasztásra vonatkozó trendeket, majd a fogyasztói magatartás áttekintése után a digitális marketing elemeit elemzem. Mindezekhez a témához szorosan illeszkedő, már meglévő kutatási anyagokat és a szakmai irodalmat hívom segítségül. Ez a szekunder kutatásom tartalmának sorrendje, ezt a saját primer kutatásom követi, melyben igyekszem első kézből a fogyasztókon keresztül tapasztalatot szerezni a hazai fogyasztói szokásokról. Primer kutatásom előtt, a szakdolgozatom elején három hipotézist fogalmaztam meg. Ezeket a primer kutatásom során fogom elemezni, legvégül ismertetem a következtetéseimet, melyekkel célom javaslatokkal szolgálni a jövőbeni szekunder kutatások alapjaként. Az összefoglalásban pedig röviden összefoglalom, hogy milyen tapasztalatokkal gazdagodtam a szakdolgozatom segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | csokoládé, digitális marketing, fogyasztói magatartás, kézműves, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |