A digitális marketing hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra egy kézműves csokoládét gyártó vállalkozáson keresztül

Nossack Liliana (2023) A digitális marketing hatásának vizsgálata a fogyasztói magatartásra egy kézműves csokoládét gyártó vállalkozáson keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nossack_Liliana_szakdolgozat.pdf] PDF
Nossack_Liliana_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (936kB)
[thumbnail of Nossack Liliana.pdf] PDF
Nossack Liliana.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)
[thumbnail of Nossack Liliána bírálat.pdf] PDF
Nossack Liliána bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (149kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a digitális marketing hogyan hat a fogyasztói társadalomra, azon belül is az egyén csokoládé fogyasztási szokásaikra és a külső tényező általi megváltoztathatóságra. Nem csupán a tömeggyártással készült csokoládét vizsgálom meg, hanem a kézműves csokoládé piacát is igyekszem feltérképezni a fogyasztói keresettség oldaláról. Ezután bemutatok egy világsikerű magyar kézműves csokoládét gyártó vállalkozást. Pontról-pontra sorra veszem országunk csokoládé fogyasztásra vonatkozó trendeket, majd a fogyasztói magatartás áttekintése után a digitális marketing elemeit elemzem. Mindezekhez a témához szorosan illeszkedő, már meglévő kutatási anyagokat és a szakmai irodalmat hívom segítségül. Ez a szekunder kutatásom tartalmának sorrendje, ezt a saját primer kutatásom követi, melyben igyekszem első kézből a fogyasztókon keresztül tapasztalatot szerezni a hazai fogyasztói szokásokról. Primer kutatásom előtt, a szakdolgozatom elején három hipotézist fogalmaztam meg. Ezeket a primer kutatásom során fogom elemezni, legvégül ismertetem a következtetéseimet, melyekkel célom javaslatokkal szolgálni a jövőbeni szekunder kutatások alapjaként. Az összefoglalásban pedig röviden összefoglalom, hogy milyen tapasztalatokkal gazdagodtam a szakdolgozatom segítségével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: csokoládé, digitális marketing, fogyasztói magatartás, kézműves, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:32
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet