Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja

Csáfordi Dávid (2023) Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Csáfordi Dávid_F95D0U.pdf] PDF
Csáfordi Dávid_F95D0U.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Csáfordi birálat Hidasi.pdf] PDF
Csáfordi birálat Hidasi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (308kB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (78kB)

Absztrakt (kivonat)

Ebben a szakdolgozatban a figyelem középpontjába helyezem az elektronikus zeneirendezvények marketingkommunikációját, megvizsgálom annak különböző aspektusait,különös tekintettel a hazai gondozásban lévő rendezvényeket. A rendezvényszervezés egyfolyamatosan növekvő iparág, melynek sikerességét manapság különböző marketingeszközökhasználata is nagyban befolyásolja, függ az online jelenléttől.Szakdolgozatom célja, hogy felmérje a hazai elektronikus rendezvények sikerességénekkulcsát, felmérje a fogyasztói igényeket, választ találjak azokra a kérdésekre, amelyekkel azadott rendezvény sikeresen tud működni. Továbbá a közösségi média jelentőségét arendezvények népszerűsítésében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elektronikus, közösségi média, marketingkommunikáció, média, rendezvények, zene
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:32
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet