Csáfordi Dávid (2023) Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Csáfordi Dávid_F95D0U.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Csáfordi birálat Hidasi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (308kB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT BÍRÁLAT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (78kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ebben a szakdolgozatban a figyelem középpontjába helyezem az elektronikus zeneirendezvények marketingkommunikációját, megvizsgálom annak különböző aspektusait,különös tekintettel a hazai gondozásban lévő rendezvényeket. A rendezvényszervezés egyfolyamatosan növekvő iparág, melynek sikerességét manapság különböző marketingeszközökhasználata is nagyban befolyásolja, függ az online jelenléttől.Szakdolgozatom célja, hogy felmérje a hazai elektronikus rendezvények sikerességénekkulcsát, felmérje a fogyasztói igényeket, választ találjak azokra a kérdésekre, amelyekkel azadott rendezvény sikeresen tud működni. Továbbá a közösségi média jelentőségét arendezvények népszerűsítésében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus, közösségi média, marketingkommunikáció, média, rendezvények, zene |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |