Boros Bernadett (2023) Szójátékok szerepe és hatása a marketingkommunikációban az Aldi és a Media Markt online reklámjainak vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Boros Bernadett PVÁ pdf.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (486kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat fő témája a humor, különösen a szójátékok szerepének és hatásának vizsgálata a marketingkommunikációban. A kutatás célja az, hogy az elméleti és gyakorlati összefüggéseken keresztül feltárja, hogyan alakítják ezek az elemek a márkák és cégek kommunikációját. A reklámpszichológia alapjaitól kezdve a humor szerepén át haladva bemutatja a humor és különösen a szójátékok fontosságát a fogyasztókkal való kapcsolatépítés és a figyelemfelkeltés szempontjából. Az Aldi és a Media Markt online reklámjainak elemzése mellett végzett feltáró kutatás a humor és szójátékok relevanciájának alátámasztására összpontosít. A hipotézis szerint a humor, különösen a szójátékok, pozitív hatással vannak a márkák népszerűségére és befolyásolják a fogyasztókkal való kapcsolatot, amit a két cég online reklámjainak elemzése mutat be. Az eredmények megerősítették, hogy ezek az eszközök megfelelő alkalmazás esetén erősítik a márkák kapcsolatát a közönséggel, mindemellett elősegíthetik a fogyasztói elköteleződést.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | humor, marketingkommunikáció, reklámpszichológia, szójátékok, vírusmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |