A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése

Engel Michaela (2023) A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_A Tesco fenntarthatósági törekvései és belső kommunikációja_Engel Michaela_Feltöltésre.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_A Tesco fenntarthatósági törekvései és belső kommunikációja_Engel Michaela_Feltöltésre.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 30..

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (178kB)
[thumbnail of Külső konzulensi értékelés.pdf] PDF
Külső konzulensi értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (134kB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Engel Michaela.pdf] PDF
Bírálat_belső_Engel Michaela.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Absztrakt (kivonat)

A fenntarthatóság napjaink egyik legkritikusabb üzleti kihívása, és a vállalatok számára kulcsfontosságú, hogy hatékonyan kommunikálják fenntarthatósági törekvéseiket. A Tesco, mint világszerte jelen lévő kiskereskedelmi óriás, komoly elkötelezettséget vállalt a fenntarthatóság iránt, és fontos, hogy ez munkavállalói számára is érezhetővé váljon a belső kommunikáción keresztül. Szakdolgozatomban bemutatom a vállalat szervezeti kommunikációjának hatékonyságát fókuszálva a fenntarthatósági törekvések és eredmények bemutatására vállalaton belül. Annak érdekében, hogy minél pontosabb képet kapjak az alkalmazottak tudatosságáról és minél reprezentatívabb felmérést készíthessek mélyinterjúkat készítettem a vállalat dolgozóival. A vizsgálat eredményei rávilágítottak a vállalat belső kommunikációs stratégiájának hiányosságaira, és több javaslatot is felvetettek a kommunikáció fejlesztésére, melyek bevezetése növelné a vállalaton belüli kommunikáció hatékonyságát, illetve a munkavállalók tudatosságát a fenntarthatóság terén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, fenntartható fejlődés, fenntartható növekedés, fenntarthatóság, kommunikáció, Tesco, Tesco Global Zrt.
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:31
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet