Hajdú Flóra Anna (2023) A művészi reklámok. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hajdú Flóra-I3Y3HV.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Hajdu_Flora.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
|
PDF
Hajdú_Flóra_Anna_Külső konzulensi bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (209kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatás során rámutattam a reklámipar és a művészet közötti kapcsolatrendszerre, amiről kijelenthetjük, hogy két egymással dinamikusan együttműködő terület. A kutatás alapján megismerhetjük, hogy melyek a legfontosabb faktorok egy ilyen típusú reklám hatékonyságának érdekében, mik a fogyasztói megítélések a különböző kollaborációkról és esztétikai elemekről, és mik a társadalmi és kulturális hatásai a nézőkre. Továbbá feltárjuk a reklámügynökségek nézőpontját és a lehetséges kihívásokat a művészi reklámok területén, valamint a lehetséges jövőbeli változásokat a reklámszférában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | esztétika, marketing, művészetek, reklám, reklámeszközök |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |