A művészi reklámok

Hajdú Flóra Anna (2023) A művészi reklámok. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hajdú Flóra-I3Y3HV.pdf] PDF
Hajdú Flóra-I3Y3HV.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biralat_Hajdu_Flora.pdf] PDF
Biralat_Hajdu_Flora.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)
[thumbnail of Hajdú_Flóra_Anna_Külső konzulensi bírálat.pdf] PDF
Hajdú_Flóra_Anna_Külső konzulensi bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (209kB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatás során rámutattam a reklámipar és a művészet közötti kapcsolatrendszerre, amiről kijelenthetjük, hogy két egymással dinamikusan együttműködő terület. A kutatás alapján megismerhetjük, hogy melyek a legfontosabb faktorok egy ilyen típusú reklám hatékonyságának érdekében, mik a fogyasztói megítélések a különböző kollaborációkról és esztétikai elemekről, és mik a társadalmi és kulturális hatásai a nézőkre. Továbbá feltárjuk a reklámügynökségek nézőpontját és a lehetséges kihívásokat a művészi reklámok területén, valamint a lehetséges jövőbeli változásokat a reklámszférában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: esztétika, marketing, művészetek, reklám, reklámeszközök
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:31
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet