Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók

Czotter Réka Kata (2023) Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Czotter Réka Kata - X077G7.pdf] PDF
Czotter Réka Kata - X077G7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Czotter Réka Kata Szakdolgozat külső bírálat.pdf] PDF
Czotter Réka Kata Szakdolgozat külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (104kB)
[thumbnail of Czotter Réka.pdf] PDF
Czotter Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

A választott témakör, amelyet kutattam, megkövetelte azt, hogy fogyasztói, illetve alkotói, tartalomgyártói oldalról is megvizsgáljam az adott kérdéskört. Kvalitatív, illetve kvantitatív kutatást is végeztem az influenszer marketing hitelesség és hatékonyság erősítésének nyomán, hogy ezen információkból javaslatokat tudjak tenni. Továbbá, arra is fény derült, hogy a fogyasztók és a tartalomgyártók között mekkora az egyetértés bizonyos kérdésekben, mekkora az összhang köztük a hitelességi és hatékonysági módszerek terén. A kvantitatív kutatás során a fogyasztókat kérdeztem meg, míg a kvalitatív kutatásnál egy influenszerrel készítettem mélyinterjút.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hatékonyság, hitelesség, közösségi média, marketing, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:31
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet