Czotter Réka Kata (2023) Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Czotter Réka Kata - X077G7.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Czotter Réka Kata Szakdolgozat külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
|
PDF
Czotter Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
A választott témakör, amelyet kutattam, megkövetelte azt, hogy fogyasztói, illetve alkotói, tartalomgyártói oldalról is megvizsgáljam az adott kérdéskört. Kvalitatív, illetve kvantitatív kutatást is végeztem az influenszer marketing hitelesség és hatékonyság erősítésének nyomán, hogy ezen információkból javaslatokat tudjak tenni. Továbbá, arra is fény derült, hogy a fogyasztók és a tartalomgyártók között mekkora az egyetértés bizonyos kérdésekben, mekkora az összhang köztük a hitelességi és hatékonysági módszerek terén. A kvantitatív kutatás során a fogyasztókat kérdeztem meg, míg a kvalitatív kutatásnál egy influenszerrel készítettem mélyinterjút.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hatékonyság, hitelesség, közösségi média, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |