Bátorfi Boglárka (2023) A fogyasztók felé irányuló digitális marketing fejlődése az utóbbi 5 évben a gyógyszeriparban. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Bátorfi_Boglárka_V9EYCA_A FOGYASZTÓK FELÉ IRÁNYULÓ DIGITÁLIS MARKETING FEJLŐDÉSE AZ UTÓBBI 5 ÉVBEN A GYÓGYSZERIPARBAN_.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2028. November 30.. Download (5MB) |
![]() |
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (70kB) |
![]() |
PDF
2023. Szakdolgozat Bátorfi Boglárka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
![]() |
PDF
Bátorfi Boglárka szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (70kB) |
Abstract
Dolgozatom a gyógyszeripari digitális marketingfejlődését mutatja be egészen 2018-tól kezdve, egy gyógyszeripari cég mintáján. Bemutatásra kerül a magyar gyógyszeripar története. Makrokörnyezeti elemzést végzek a gyógyszeripart illetően, hogy kiderüljön, hogy mi az ami befolyásolhatja az ipart. Bemutatásra kerül a reklámozható vény nélkül kapható piac, a főbb piaci résztvevőkkel, elemzem a médiaköltésüket, majd kitérek a digitális marketing eszközökre. Illetve végig viszem a fejlődést egy gyógyszeripari cégen keresztül. 4 hipotézist állítottam fel: A gyógyszeriparban a hagyományos marketingreklámok hatékonyabban működnek, mint az online reklámok. Az Interneten, az online gyógyszeripari reklám megjelenések kevésbé bizonyulnak megbízhatóknak. Azon gyógyszeripari termékek, amelyeket nem hirdetnek TV-ben, kevésbé ismertek a fogyasztók számára, mint azok, amiket hirdetnek TV-ben. Az emberek jelentős része egy gyógyszeripari TV reklám hatására online is felkeresi a látott termék weboldalát. Azt szerettem volna kideríteni primer kutatásommal, hogy a digitális marketing a gyógyszeriparban mennyire vette át a hagyományos marketingeszközök szerepét, kíváncsi voltam, hogy melyik fajta eszköz az, amelyik hatékonyabb a fogyasztóknál a gyógyszeriparban.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitális média, gyógyszeripar, gyógyszermarketing, gyógyszerpiac, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Last Modified: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |