Bátorfi Boglárka (2023) A fogyasztók felé irányuló digitális marketing fejlődése az utóbbi 5 évben a gyógyszeriparban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Bátorfi_Boglárka_V9EYCA_A FOGYASZTÓK FELÉ IRÁNYULÓ DIGITÁLIS MARKETING FEJLŐDÉSE AZ UTÓBBI 5 ÉVBEN A GYÓGYSZERIPARBAN_.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. November 30.. Download (5MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról_bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (70kB) |
|
PDF
2023. Szakdolgozat Bátorfi Boglárka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (145kB) |
|
PDF
Bátorfi Boglárka szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (70kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a gyógyszeripari digitális marketingfejlődését mutatja be egészen 2018-tól kezdve, egy gyógyszeripari cég mintáján. Bemutatásra kerül a magyar gyógyszeripar története. Makrokörnyezeti elemzést végzek a gyógyszeripart illetően, hogy kiderüljön, hogy mi az ami befolyásolhatja az ipart. Bemutatásra kerül a reklámozható vény nélkül kapható piac, a főbb piaci résztvevőkkel, elemzem a médiaköltésüket, majd kitérek a digitális marketing eszközökre. Illetve végig viszem a fejlődést egy gyógyszeripari cégen keresztül. 4 hipotézist állítottam fel: A gyógyszeriparban a hagyományos marketingreklámok hatékonyabban működnek, mint az online reklámok. Az Interneten, az online gyógyszeripari reklám megjelenések kevésbé bizonyulnak megbízhatóknak. Azon gyógyszeripari termékek, amelyeket nem hirdetnek TV-ben, kevésbé ismertek a fogyasztók számára, mint azok, amiket hirdetnek TV-ben. Az emberek jelentős része egy gyógyszeripari TV reklám hatására online is felkeresi a látott termék weboldalát. Azt szerettem volna kideríteni primer kutatásommal, hogy a digitális marketing a gyógyszeriparban mennyire vette át a hagyományos marketingeszközök szerepét, kíváncsi voltam, hogy melyik fajta eszköz az, amelyik hatékonyabb a fogyasztóknál a gyógyszeriparban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, gyógyszeripar, gyógyszermarketing, gyógyszerpiac, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |