Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?

Hrabovszky-Veres Zita (2023) Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hrabovszky-Veres.Zita_Q5ARDA.pdf] PDF
Hrabovszky-Veres.Zita_Q5ARDA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (876kB)
[thumbnail of Szakdolgozat értékelés - szakdolgozat külső bírálat - Hrabovszky-Veres Zita.pdf] PDF
Szakdolgozat értékelés - szakdolgozat külső bírálat - Hrabovszky-Veres Zita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (86kB)
[thumbnail of Biralat_Hrabovszky-Veres_Zita.pdf] PDF
Biralat_Hrabovszky-Veres_Zita.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a reklám és reklámpszichológia rövid története után a különböző befolyásolási tényezőket is ismertetem annak érdekében, hogy megismerjük, milyen módon befolyásolnak minket, akár tudtunk nélkül. Ezek után térek rá a dolgozat fő témájára, a férfiasságra. Először a különböző történelmi korokat veszem végig és az azok alatt jelen lévő férfiideálokat, majd azt vizsgálom meg, hogyan van ábrázolva a férfiasság a reklámokban. Primer kutatásom során egy online kérdőíves felmérés keretein belül tettem fel kérdéseimet, információkat gyűjtve egyaránt a nőktől és a férfiaktól is ebben a témában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Cserhalmi András Bence
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: férfiak, férfiasság, reklám, reklámpszichológia, sztereotípia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:31
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet