Hrabovszky-Veres Zita (2023) Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hrabovszky-Veres.Zita_Q5ARDA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (876kB) |
|
PDF
Szakdolgozat értékelés - szakdolgozat külső bírálat - Hrabovszky-Veres Zita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (86kB) |
|
PDF
Biralat_Hrabovszky-Veres_Zita.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a reklám és reklámpszichológia rövid története után a különböző befolyásolási tényezőket is ismertetem annak érdekében, hogy megismerjük, milyen módon befolyásolnak minket, akár tudtunk nélkül. Ezek után térek rá a dolgozat fő témájára, a férfiasságra. Először a különböző történelmi korokat veszem végig és az azok alatt jelen lévő férfiideálokat, majd azt vizsgálom meg, hogyan van ábrázolva a férfiasság a reklámokban. Primer kutatásom során egy online kérdőíves felmérés keretein belül tettem fel kérdéseimet, információkat gyűjtve egyaránt a nőktől és a férfiaktól is ebben a témában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | férfiak, férfiasság, reklám, reklámpszichológia, sztereotípia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |