Herczeg Péter (2023) A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
HerczegPéter_LFNKUD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
hallgatói_nyilatkozat_Herczeg_Péter_LFNKUD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (247kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Herczeg Péter LFNKUD.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
|
PDF
Herczeg.Peter_kulso.biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (292kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásait vizsgáltam, valamint a reklámokhoz kötődő attitűdjeiket, preferenciáikat kívántam feltárni. Munkámat a szekunder kutatással kezdtem, ahol a témához kötődő releváns szakirodalmakat dolgoztam fel, hazai és külföldi forrásokból. Ezt követte primer kutatásom, mely két fő részből, kvalitatív és kvantitatív kutatásból állt. Kvalitatív kutatásomban a Z generáció tagjaival készítettem interjúkat. Kvantitatív kutatásomban a már vizsgált kérdésekre kérdőívezéssel kerestem a válaszokat validáció céljából. Kérdőívemet 180-an töltötték ki. Az adatokon egyváltozós és kereszttábla elemzéseket végeztem, a kérdésekre adott válaszok közötti kapcsolatok feltárásának céljából. Itt több, statisztikailag igazol, szignifikáns kapcsolatot fedeztem fel. A munkám elején megfogalmazott kutatási kérdésekre kivétel nélkül választ kaptam. Kutatásom végén a reklámpiaci szereplők számára érdekes következtetéseket vontam le, azonban vannak még nyitott kérdések. Éppen ezért jövőbeni tervem, hogy folytatom kutatásomat, amely leginkább a primer kutatási rész újra dolgozásában és nagyobb mintán való elvégzésében fog megmutatkozni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, internetes reklám(ok), marketing, reklámeszközök, reklámpszichológia, vásárlói magatartás, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |