Gézárt Attila (2023) Hűségprogramok elemzése fogyasztói magatartás tekintetében a kiskereskedelmi szektorban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Gézárt Attila EO3AGM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Gézárt Attila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
|
PDF
GÉZÁRT ATTILA EO3AGM külső konzulens értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (43kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom célja, feltérképezni a fogyasztók igényeit, gondolatait a kiskereskedelmi hűségprogramokkal kapcsolatban. Kideríteni, hogy mitől válik egy-egy hűségprogram vonzóvá egy vásárló számára, és jobban megérteni, milyen tényezők járulnak hozzá a hűségprogramok hatékonyságához és a vásárlói hűség kialakításához. Végül de nem utolsó sorban tanulságokat, és következtetéseket levonni a kérdőív által kapott válaszokból. A kutatás során olyan kérdéseket veszünk górcső alá, mint a hűségprogramok eszközei, a részvételi feltételek és előnyök, a technológiai megoldások alkalmazása, valamint a programok hatása a vásárlói magatartásra és a vállalatok eredményességére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, hűségprogram, kiskereskedelem, lojalitás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |