Hűségprogramok elemzése fogyasztói magatartás tekintetében a kiskereskedelmi szektorban

Gézárt Attila (2023) Hűségprogramok elemzése fogyasztói magatartás tekintetében a kiskereskedelmi szektorban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Gézárt Attila EO3AGM.pdf] PDF
Gézárt Attila EO3AGM.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Gézárt Attila.pdf] PDF
Gézárt Attila.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)
[thumbnail of GÉZÁRT ATTILA EO3AGM külső konzulens értékelés.pdf] PDF
GÉZÁRT ATTILA EO3AGM külső konzulens értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (43kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom célja, feltérképezni a fogyasztók igényeit, gondolatait a kiskereskedelmi hűségprogramokkal kapcsolatban. Kideríteni, hogy mitől válik egy-egy hűségprogram vonzóvá egy vásárló számára, és jobban megérteni, milyen tényezők járulnak hozzá a hűségprogramok hatékonyságához és a vásárlói hűség kialakításához. Végül de nem utolsó sorban tanulságokat, és következtetéseket levonni a kérdőív által kapott válaszokból. A kutatás során olyan kérdéseket veszünk górcső alá, mint a hűségprogramok eszközei, a részvételi feltételek és előnyök, a technológiai megoldások alkalmazása, valamint a programok hatása a vásárlói magatartásra és a vállalatok eredményességére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, hűségprogram, kiskereskedelem, lojalitás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:31
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet