Hornyák Erik György (2023) A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hornyák_Erik_HGDWJH_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (892kB) |
|
PDF
Hornyák Erik.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
|
PDF
Hornyak_Erik_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (117kB) |
Absztrakt (kivonat)
A sport ma már egy központi helyet tölt be az emberek életében. Fontosnak tartjuk az egészséges életmód érdekében, ezen kívül a mai értelemben vett testideálnak is szeretnénk megfelelni. Dolgozatommal a sporttáplálékkiegészítők piacát mutatom be. Kitérek a fitnesztrendek változására, ezen kívül arra is, pontosan mit jelent a sportmarketing kifejezés, tehát miben különbözik a hagyományos értelemben vett marketingtől. A szekunder kutatásom végén a piac marketing tevékenységét fogom elemezni, amelyben SWOT és 7P elemzéseket fogok alkalmazni, mindezt a BioTechUSA cég példáján keresztül teszem. Primer kutatásom egy kvantitatív kutatás lesz a témával kapcsolatban. Dolgozatom végén a felállított hipotéziseket fogom bizonyítani, illetve cáfolni. Végezetül következtetésekkel, javaslatokkal és egy összegzéssel zárom a dolgozatot.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | BioTechUSA, fitneszipar, marketing, marketingstratégia, sportmarketing, táplálékkiegészítők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |