Monok településmarketing stratégiájának bemutatása

Bakos Vivien Ilona (2023) Monok településmarketing stratégiájának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZKDLGZT_BEADHATÓ.pdf] PDF
SZKDLGZT_BEADHATÓ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of 2023. Szakdolgozat Bakos Vivien.pdf] PDF
2023. Szakdolgozat Bakos Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (101kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom első részében szakirodalmi áttekintést végzek régió- és településmarketing témában, bemutatom a legfontosabb fogalmakat. Az elméleti rész után, Monok történelmét ismertetem röviden. Mindezek után helyzetelemzést végzek, melynek alapjául a szekunder kutatásomat veszem alapul. Ezután a meglévő információk segítségével elkészítem Monok SWOT-elemzését, ismertetem a település erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és nem utolsó sorban a veszélyeit is. A dolgozat második felében bemutatom Monok kínálati és kommunikációs kompetenciáját, többek között szót ejtek a település marketingkommunikációs tevékenységéről. Miután a témához kapcsolódó szakirodalom segítségével megismerkedtem a fontosabb fogalmakkal és beszéltem a település kínálati és kommunikációs kompetenciájáról, bemutatom primer kutatásom eredményét. A belső imázs vizsgálat mellett döntöttem, ugyanis kíváncsi voltam, hogy egy kis lélekszámú település lakói mennyire elégedettek a település nyújtotta lehetőségekkel. Miután kielemeztem a kérdésekre kapott válaszokat ellenőrzöm hipotéziseimet. Ismertetem kutatásom eredményét, lezárásként következtetéseket vonok le és javaslatokat teszek az eredmények alapján. Véleményem szerint a település fejlesztésének legalapvetőbb pillére, hogy megismerjük a lakók véleményét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: falusi turizmus, község, marketing, település, településmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:31
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet