A mesterséges intelligencia használata vállalati környezetben - VANDA, a Magyar Telekom virtuális asszisztense

Szabari Barnabás (2023) A mesterséges intelligencia használata vállalati környezetben - VANDA, a Magyar Telekom virtuális asszisztense. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SzabariBarnabás_E92ZKD.pdf] PDF
SzabariBarnabás_E92ZKD.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kulso_biraloi_ertekeles_Szabari_B.pdf] PDF
Kulso_biraloi_ertekeles_Szabari_B.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (95kB)
[thumbnail of Szabari Barnabás.pdf] PDF
Szabari Barnabás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (225kB)

Absztrakt (kivonat)

A mesterséges intelligencia (M.I.) napjaink egyik legizgalmasabb és legdinamikusabban fejlődő területe, melyet számos iparágban és szektorban kezdenek alkalmazni. A robbanásszerű fejlődése az elmúlt években forradalmi változtatásokat hozott a technológia világában, és mára már több területen is fontolóba vették a használatát. Az M.I. térnyerése különösen jelentős a vállalati szektorban. A marketing szakemberek már most is használják az M.I.-t az ügyfélpreferenciák elemzésére és a személyre szabott ajánlatok készítésére. Az ügyfélszolgálatoknál egyre gyakrabban használnak automatizált chatbotokat és virtuális asszisztenseket a gyors és hatékony problémamegoldás érdekében. Szakdolgozatom az M.I. által nyújtott lehetőségeket és kihívásokat vizsgálja meg ezen a területen, különös tekintettel arra, hogy milyen mértékben képes támogatni az ügyfélszolgálatokon, illetve hasonló területeken a szakemberek mindennapi tevékenységét, valamint az ebben rejlő potenciális veszélyeket, kockázatokat az ilyen eszközök használata során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kovács Dávid
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, mesterséges intelligencia, telekommunikáció, ügyfélszolgálat, virtuális asszisztens
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:31
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet