Szabari Barnabás (2023) A mesterséges intelligencia használata vállalati környezetben - VANDA, a Magyar Telekom virtuális asszisztense. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SzabariBarnabás_E92ZKD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kulso_biraloi_ertekeles_Szabari_B.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (95kB) |
|
PDF
Szabari Barnabás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (225kB) |
Absztrakt (kivonat)
A mesterséges intelligencia (M.I.) napjaink egyik legizgalmasabb és legdinamikusabban fejlődő területe, melyet számos iparágban és szektorban kezdenek alkalmazni. A robbanásszerű fejlődése az elmúlt években forradalmi változtatásokat hozott a technológia világában, és mára már több területen is fontolóba vették a használatát. Az M.I. térnyerése különösen jelentős a vállalati szektorban. A marketing szakemberek már most is használják az M.I.-t az ügyfélpreferenciák elemzésére és a személyre szabott ajánlatok készítésére. Az ügyfélszolgálatoknál egyre gyakrabban használnak automatizált chatbotokat és virtuális asszisztenseket a gyors és hatékony problémamegoldás érdekében. Szakdolgozatom az M.I. által nyújtott lehetőségeket és kihívásokat vizsgálja meg ezen a területen, különös tekintettel arra, hogy milyen mértékben képes támogatni az ügyfélszolgálatokon, illetve hasonló területeken a szakemberek mindennapi tevékenységét, valamint az ebben rejlő potenciális veszélyeket, kockázatokat az ilyen eszközök használata során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, mesterséges intelligencia, telekommunikáció, ügyfélszolgálat, virtuális asszisztens |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |