Kerek-Ujvári Dorottya Sára (2023) Fogyasztói szokások vizsgálata az optikus által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők körében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat,Kerek-Ujvári Dorottya Sára.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (87kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Kerek-Ujvári Dorottya Sára.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a fogyasztói szokásokat vizsgáltam, ezen belül is az optika szakmára kiterjesztetten. Kutatási módszertanom, primer kutatás, kvantitatív jelleggel, melyet online kérdőíves formában küldtem el a leendő válaszadóknak. 135 fő által adott válaszokból tudtam 4 hipotézist felállítani. Kutatásom célja, hogy átfogó áttekintést közvetítsen az optikusok által nyújtott szolgáltatásokról. További célom még, ezen szolgáltatások leírása és elemzése, valamint a szolgáltatás minőségének és az ügyfelek elégedettségének értékelése. A környezeti szempontok is figyelembe kerülnek, mivel a fenntarthatóság és a környezetvédelem egyre fontosabbá válik a szolgáltatási ágazatban. Szakdolgozati témámnak a szolgáltatásmarketinget választottam, mert a munkám és szakmai gyakorlatom lévén, az optikai szolgáltatás, az üzlet marketingje és annak módszerei, egyéb szolgáltatások nyújtása lenne a dolgozatom alappillére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fenntarthatóság, marketing-mix, marketingtevékenység, optika, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |