Molnár Erik (2023) Az elektronikus levelezés jelentősége az e-kereskedelemben. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
AZ ELEKTRONIKUS LEVELEZÉS JELENTŐSÉGE AZ E-KERESKEDELEMBEN - Molnár Erik K46Z7D Hitelesített.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas Molnár Erik K46Z7D Hitelesített.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (318kB) |
|
PDF
Molnár Erik Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (138kB) |
|
PDF
opp_eker_MolnárErikMA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (716kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az email marketing nem csupán egy egyszerű üzenetküldési forma, hanem egy stratégiai eszköz, amely segítségével a vállalkozások személyre szabottan és költséghatékonyan kommunikálhatnak ügyfeleikkel. A dolgozatom célja, vizsgálni hogyan alakul a magyar fogyasztók hozzáállása az e-mailes kommunikációhoz, mikor e-kereskedelmi honlapról vásárolnak. Az e-mail marketing olyan témakör, amely ma már nem hagyható figyelmen kívül, ha egy sikeres e-kereskedelmi honlapot szeretnénk üzemeltetni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, e-mail, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, marketing, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 22. 10:30 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53421 |
Actions (login required)
Tétel nézet |